Service inhaalles of extrales

VOOR UITLEG KLIK HIER

————————————-
LET OP 1 : Afmeldingen die niet zijn opgevuld, blijven 1 week op deze pagina staan, zodat de ouder kan nagaan of de afgemelde plek wel/niet was opgevuld. Achter de dag en het tijdstip staan de initialen van de afgemelde kinderen.
————————————–
LET OP 2 : Gesloten vanaf zaterdag 27 april en weer open dinsdag 14 mei. (Zie website: “client login” (geen logincode nodig), “wanneer gesloten”.
—————————————

MAANDAG

GESLOTEN

DINSDAG

WOENSDAG

24 april 18.00 uur ( nog 1 plek). Alleen als extra les € 35,-
Normaal op dit tijdstip gesloten, nu geopend voor kinderen die nog extra lessen/punten moeten halen om mee te kunnen doen met het volgende examentrainen A = start vanaf 21 mei.

16 mei 18.00 uur ( nog 1 plek). Alleen als extra les € 35,- .
Normaal op dit tijdstip gesloten, nu geopend voor kinderen die nog extra lessen/punten moeten halen om mee te kunnen doen met het volgende examentrainen A = start 21 mei.

DONDERDAG

VRIJDAG

ZATERDAG

-13 april 11.30 uur (AK)

ZONDAG

GESLOTEN

*) Klik op de link bovenaan voor uitleg.

InhaallesExtrales

JaNee
    Inhalen is alleen mogelijk als uw les is opgevuld door een ander.

(Sommige browsers geven sinds kort een error, Google Chrome werkt zonder problemen)

LET OP:
    Wacht altijd de PERSOONLIJKE e-mail van Joyce af.
    Soms is een plekje op de website niet meer beschikbaar.
    Zonde als u voor niets hierheen rijdt.
    Het automatische "verzendbewijs" is geen bevestiging.