Inschrijven

Graag de voorwaarden lezen voor u uw kind inschrijft. Klik hier voor: “Voorwaarden”
De ingevoerde gegevens worden behandeld als vertrouwelijk en worden alleen voor registratie gebruikt voor Privé zwemschool Renz van der Toorn en niet verstrekt aan derden.
—————————————————————————————————

At this moment registration is only possible for children who are at a Dutch School.  When situation change we will adjust the text on this page. We kindly request you to register elsewhere.

————————————————————————————————–

(Als het verzenden van het inschrijfformulier niet lukt laat het ons dan even weten)

Er is 3x per jaar een plaatsingsronde: In maart, meteen na de zomervakantie en december.

Pas dan zijn de zwemslagen compleet en is een kind redelijk zwemveilig

Voor uitgebreide toelichting over het Zwem ABC, zie: "homepage" dan "duur van de opleiding" dan "Maak het Zwem ABC compleet"

Ik heb de voorwaarden (duidelijkheid vooraf) gelezen en ga ermee akkoord*. Hier "Ja" invoeren.

Controleer uw map met ongewenste e-mail als u geen PERSOONLIJKE reactie van Joyce ontvangt (reactie volgt z.s.m.).