Wanneer gesloten

GESLOTEN:

Gesloten m.i.v. dinsdag 17 oktober 2023. Weer open dinsdag 24 oktober 2023.

Gesloten m.i.v. dinsdag 26 december 2023. Weer open dinsdag 9 januari 2024

Gesloten m.i.v. dinsdag 20 februari 2024. Weer open dinsdag 27 februari 2024

Gesloten m.i.v. zaterdag 27 april 2024. Weer open dinsdag 14 mei 2024

Gesloten m.i.v. dinsdag 16 juli 2024. Weer open dinsdag 27 augustus 2024

Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

OPEN:

Open: Goede vrijdag = vrijdag 29 maart 2024
————————————————————————————

LET OP graag de opmerkingen a. t/m e. lezen.

a) Wijzigingen voorbehouden!

b) De grote (gemeentelijke) zwembaden zijn tijdens schoolvakanties wel geopend (check hun websites als u in de schoolvakantie wilt gaan zwemmen).
Mijn zwemschool is bepaalde periodes gesloten, maar niet per definitie elke schoolvakantie.
Onze sluitingsperiode kan overeenkomen met één van de Nederlandse schoolvakanties, maar dat hoeft niet persé.

c) Gaat u op vakantie in een periode dat wij geopend zijn, dan een bericht van verhindering sturen. Zonde als u vergeet af te melden. Zie voorwaarden “een les afmelden” en “een les inhalen”.

d) De zomervakantie, de herfstvakantie en kerstvakantie behoren voor basisscholen en middelbare scholen regio gebonden te zijn.  Behoren, maar is niet altijd het geval.
De vakanties buiten zomer-, herfst- en kerstvakantie zijn vrij invulbaar voor basis en middelbare scholen en kunnen dus per school verschillen, ook binnen dezelfde gemeente.
Zit uw kind op een school met andere vakanties, of andere vakanties dan de regio Midden Nederland, of andere vakanties dan de Nederlandse scholen (BSN, ASH, ISH, DS) dan graag rekening houden met het volgende.
Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor de consequenties die de “verschillende vakanties” met zich mee kunnen brengen voor: inhaallessen, examen trainen, examens enz.

e) Het lesgeld wordt berekend naar de hoeveelheid lessen die in die maand vallen, daardoor kan het lesgeld per maand verschillen. Als mijn zwemschool gesloten is wordt er geen lesgeld berekend.

Klik hier voor alle voorwaarden: voorwaarden.